Overslaan en naar de inhoud gaan

ViVa! Ledenservice

Edit

U woont zelfstandig en gelukkig heeft u familieleden, buren en vrienden die wel eens een boodschap voor u doen of u met iets anders helpen. Toch zou u het fijn vinden als u ook een beroep kunt doen op hulp buiten uw eigen kring. Of u kunt niet (altijd) rekenen op de steun van mensen in uw omgeving. Herkent u dit? Dan heeft u vast baat bij de ViVa! Ledenservice.

Het aanbod van ViVa! Ledenservice zorgt er voor dat u soms wat uit handen kunt geven en dat u prettig thuis kunt blijven wonen. Word lid van ViVa! Ledenservice en maak direct met korting gebruik van de diensten en de ledenvoordelen. Een gevarieerd en uitgebreid aanbod van diensten die ook veelal aan huis geleverd worden door professionele en betrouwbare leveranciers. Voorbeelden zijn: de kapper, pedicure, audicien, opticien of de maaltijdenservice.

Vier redenen om lid te worden van ViVa! Ledenservice

1

Uitleen loophulpmiddelen

Gratis uitleen van eenvoudige loophulpmiddelen zoals krukken en een standaard rollator 

2

Hulp bij noodsituatie

Zekerheid van professionele hulp, ook in nood, met een abonnement op personenalarmering

3

Ondersteuning bij vragen

Ondersteuning bij uw vragen op het gebied van wonen, welzijn of zorg

4

Korting voor leden

Alle diensten worden met een aantrekkelijke ledenkorting snel geleverd door betrouwbare partners

Aanmelden

Na aanmelding ontvangt u uw ViVa! ledenpas, op vertoon hiervan kunt u gebruik maken van de diensten en ontvangt u direct korting. Ook niet-leden kunnen vragen om bemiddeling of een beroep op ons doen. Dan geldt de korting niet.

Lid worden

Meer informatie

Kosten lidmaatschap

Voor € 25,75 per gezin per jaar kunt u aanspraak maken op allerlei diensten, zoals de kapper, de pedicure, de maaltijdservice, een klussendienst, ondersteuning bij vragen, minimaal 10% korting op aankopen in de Thuiszorgwinkel en gratis uitleen van loophulpmiddelen zoals een standaard rollator.

Bij het aangaan van het lidmaatschap geeft u d.m.v. een machtiging toestemming aan ViVa! Zorggroep om tot wederopzegging één keer per jaar het lidmaatschapsgeld van uw IBANrekening af te schrijven.

Aanmeld- en opzegprocedure

Het abonnement gaat in op de datum van inschrijving en is geldig tot en met december van het lopende jaar, tenzij anders bepaald. Abonnementen worden automatisch met een kalenderjaar verlengd. Opzeggen kan maandelijks, doch uiterlijk 15 november, echter zonder restitutie van (een deel van) het abonnementsgeld. Zie voor meer informatie ons abonneereglement.

Aanmelden nieuwsbrief

ViVa! Ledenservice heeft ook een digitale nieuwsbrief met informatie, nieuwtjes, kortingen en acties. Wilt u ook op de hoogte blijven? Vraag dan hier de nieuwsbrief aan.

Mijn gegevens wijzigen

Wilt u een adreswijziging, uw abonnement laten overzetten op een andere naam vanwege een scheiding of overlijden, of uw lidmaatschap opzeggen? Vult u dan dit wijzigingsformulier in. 

Contact

U kunt ViVa! Ledenservice op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur bereiken via:
Telefoon: 088 - 995 88 22
E-mail: ledenservice@vivazorggroep.nl 

Formulier om lid te worden

Bent u nog geen lid van ViVa! Ledenservice, maar wenst u wel gebruik te maken van de voordelen? Vult u dan het formulier in en word lid.

Geslacht
Nieuwsbrief
Contact
Maak een keuze
Geslacht partner
Kosten lidmaatschap
Maak een keuze

Klant Informatie Centrum

Beschikbaar om te chatten

Start chat
Wij gebruiken cookies voor een optimale gebruikservaring. Door gebruik te maken van onze website stemt u hiermee in. Meer weten?